BREAKING NEWS

Gati të fundoset grupi organizator i biznesit të armëve në Gërdec, prokurorët pritet të marrin në duar faktet nga Drejtësia Amerikane, nisen letër-porositë në SHBA, informacione do të merren edhe për Patrick Henryn, ja lidhja e tij me Delijorgjin dhe S...

Gati të fundoset grupi organizator i biznesit të armëve në
x
BREAKING NEWS

Daut Gumeni: Ja pse socialistët dhe Gentiana Sula bllokuan hapjen e dosjes së spiunit të Ilir Metajt, presim që ‘shiringa me ujë deti’ që u injektoi zyrtari i lartë i DASH prokurorëve të SPAK të sjellë arrestimin e ‘peshave të rënda’

Daut Gumeni: Ja pse socialistët dhe Gentiana Sula bllokuan hapjen e dosjes
x
BREAKING NEWS

Plas skandali, Kuvendi i Shqipërisë vihet nën akuzë për votimin pa kuorum të ligjit për Investimet Strategjike, ja si u shkallmua Kushtetuta nga mazhoranca, zbardhet mashtrimi

Plas skandali, Kuvendi i Shqipërisë vihet nën akuzë për
x
BREAKING NEWS

Pasuria e dyshimtë e “sheikut” të Kuvendit Laert Duraj që sfidon “ujqërit” e vjetër në politikë, banesë 200 mijë euro, 11 llogari bankare, fitime marramendëse nga qeratë, 180 mijë euro shitje pasurish, si i ka justifikuar milionat nga puna si emigrant,...

Pasuria e dyshimtë e “sheikut” të Kuvendit Laert Duraj
x
BREAKING NEWS

Ja pazaret e PS dhe Rithemelimit, si po mbrojnë korrupsionin e Klodian Allajbeut dhe Vilma Nushit, vjedhjet me “Hemodializën”, “Check Up”-in, “Laboratorët” dhe “Sterilizimin” janë të faktuara, priten arrestimet nga SPAK

Ja pazaret e PS dhe Rithemelimit, si po mbrojnë korrupsionin e Klodian
x
BREAKING NEWS

Rama-Berisha ngrenë komision për të shkatërruar SPAK dhe Reformën në Drejtësi, ja pazaret e reja të “non-gratës” me kryeministrin për të bllokuar arrestimet

Rama-Berisha ngrenë komision për të shkatërruar SPAK dhe
x
BREAKING NEWS

Plas skandali i Portit të Vlorës, ja si iu falën Samir Manes 57 mijë metra katror tokë, të implikuar 2 ministra, SPAK merr në dorëzim padinë për megaoligarkun e qeverisë

Plas skandali i Portit të Vlorës, ja si iu falën Samir Manes 57
x
BREAKING NEWS

Gazetarja e njohur paralajmëron arrestime të bujshme në ditët në vijim, ja disa nga dosjet “përvëluese” që po heton SPAK dhe skema që ndoqën agjentët e BKH për të arrestuar Jorgo Goron, kryebashkiaku në detyrë i Himarës u përgjua 4 muaj rresht me metod...

Gazetarja e njohur paralajmëron arrestime të bujshme në
x

Lifestyle

15 truke si të bësh konsumatorët të shpenzojnë më shumë para

15 truke si të bësh konsumatorët të shpenzojnë më
As lista që bëjmë përpara se të shkojmë në supermarket, as vendimi për të blerë vetëm një produkt të caktuar që na nevojitet, nuk të shpëton nga shpenzimet e tepërta.
 
Kur hyjmë në një dyqan me paramendimin që nuk do shpenzojmë shumë, por aq sa “na e mban xhepi”, në të shumtën e rasteve, blejmë më shumë se sa e kishim parashikuar kur dolëm nga shtëpia. Por përse ndodh kjo?
 
Tregtarët kanë sekretet e tyre. Ata kanë gjetur shumë mënyra për ti bërë konsumatorët  të shpenzojnë më shumë para, duke i joshur ata me muzikë, me ngjyra dhe me vendosjen strategjike të mallrave në dyqan.
 
Sipas “Business Insider”, këto janë 15 truket e  dyqaneve për të shpenzuar sa më shumë para.
 
1. Uljet e çmimeve
 
Tabelat e mëdha me mbishkrimin “ulje çmimi”, bëjnë që njerëzit të hyjnë në dyqane, dhe ata mund të blejnë edhe artikuj që nuk kanë ulje.
 
2. Karrocat për blerje
 
Karrocat për blerje në dyqane u krijuan në fundin e viteve ’30. Kjo ishte një mënyrë që konsumatorët ta kishin më të lehtë që të bënin më shumë blerje.
 
3. Hyrja e dyqaneve
 
Në supermarkete, departamentet e tilla si ato me lule të freskëta dhe prodhimet e pjekura në çast, janë gjithmonë pranë hyrjes. Kjo bën që  konsumatorët ndodhen përpara tyre kur karroca e tyre është akoma bosh dhe ata janë ende me humor të mirë.
 
4. Aroma
 
Një tjetër arsye është se aroma tërheqëse e lule apo e prodhimeve të brumit, aktivizon gjëndrat e pështymës, gjë e cila i bën më të mundshme blerjet e momentit.
 
5. Mallrat e përditshëm
 
Gjithashtu, supermarketet i fshehin prodhimet e qumështit dhe mallra të tjera të konsumit të përditshëm, në pjesën e pasme, duke e detyruar konsumatorin të kaloj nëpër të gjithë dyqanin, për ti gjetur ato.
 
6. Labirintet me rafte
 
Sapo konsumatori fillon të eci në labirintet me rafte, fillon ti shikoj të gjitha produktet me interes, ndoshta edhe ato që nuk i interesojnë.
 
7. Niveli i rafteve
 
Produktet të cilat një dyqan dëshiron që ti promovojë, janë të vendosur në raftet në nivelin e syve. Ndërsa artikujt që shiten më shumë, ndodhen në fund të rafteve.
 
8. Produktet për fëmijë
 
Në një dyqan është gjithashtu edhe niveli i syve të fëmijëve, në të cilin vendosen lodrat, ëmbëlsirat dhe çdo gjë tjetër që do ta bënte një fëmijë, që ti lutet nënës së tij për ta blerë atë ..
 
9. “Stacionet”, me produkte të reja
 
Brenda në dyqane, shpesh janë të vendosur edhe “stacione”, për të ulur shpejtësinë e konsumatorit, ndërsa para se syve të tij, shfaqen produkte të reja.
 
10. Kontakti me produktet
 
Studimet kanë treguar se prekja e objekteve rrit probabilitetin e blerjes, kështu që dyqanet gjejnë mënyrat më të lehta që blerësit të kenë kontakt me produktet.
 
11. Ngjyrat
 
Ngjyrat ndikojnë shumë tek blerësit. Ngjyrat e ngrohta, si e kuqja, portokallia dhe e verdha, “tërheqin”  njerëzit në dyqan, ndërsa e gjelbra dhe bluja bëjnë që ata të shpenzojnë më shumë para.
 
12. Muzika
 
Muzika e ngadaltë, gjithashtu i bën konsumatorët më dorëlëshuar, pasi i relakson ata. Muzika me zë të lartë i bën ata të lëvizin me shpejtësi në dyqan dhe nuk ndikon në blerje, ndërsa muzika klasike e çon konsumatorin drejt artikujve më të shtrenjtë.
 
13. Hapësira
 
Hapësira e një dyqani ka shumë rëndësi. Në vende të ngushta dhe me shumë njerëz, konsumatorët bëjnë pazar për një kohë më të shkurtër dhe blejnë më pak, pasi nuk ndihen rehat.
 
14. Uljet e kufizuara
 
Përveç  “uljeve sezonale”, edhe “uljet” për një periudhë të kufizuar, që bëjnë dyqane të veçanta, rrisin nevojën e konsumatorit për të bërë blerje.
 
15. Kasat e pagesës
 
Pika më fitimprurëse e një dyqani, është ajo afër kasës së pagesës. Zakonisht në këto pika janë të vendosura ëmbëlsirat dhe revistat, të cilat e tundojnë konsumatorin për sa kohë është duke pritur në radhë për të kryer pagesën.